مقالات

معرفی برند شیر آلات درخشان

 
 شرکت صنعتی درخشان از سال 1367 تاسیس گردید. محصولات این شرکت علاوه بر استقبال داخلی به 7 کشور جهان صادر می شود. شیرآلات بهداشتی، هود، سینک و اجاق گاز محصولات بسیار عالی و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی هستند.
این مجموعه رمز موفقیت خود را استفاده از تجهیزات مدرن، مشاوران و متخصصان مجرب، مواد اولیه با کیفیت و آخرین فناوری های روز دنیا می داند.

کیفیت محصولات شیرآلات درخشان

 
کیفیت شیرآلات عالی در بالاترین سطح تولید امکان پذیر است و این امر به دلیل وجود مواد اولیه مرغوب و فناوری های خاص به کار رفته در ساخت این شیرآلات می باشد. کیفیت یک شیر خوب را می توان در شکل زیبای آن خلاصه کرد زیرا با گذشت زمان شکل اولیه خود را حفظ می کند و همانطور که گفته شد با توجه به مواد اولیه مرغوبی که در ساخت این شیرآلات استفاده شده است قادر است این ویژگی را در طول زمان حفظ کند. در گذشته برای ساخت لوله از سرب خشک استفاده می کردند. وجود سرب در آب آشامیدنی برای سلامت خطرناک است. همچنین طول عمر و دوام این ماده پایین می باشد و بعد از مدتی تخریب می گردد. در عصر جدید بهترین ماده برای ساخت برنج می باشد. آلیاژ برنج دارای استحکام و دوام بالایی است، ماده ای بی ضرر است و در مجاورت آب زنگ نمی زند و تجزیه نمی شود. برندهای درخشان از آلیاژهای برنج برای ساخت استفاده می کنند.
استفاده از کارتریج های اسپانیایی توسط شرکت درخشان باعث استفاده راحت تر از شیرآلات شده است.
 

تنوع

 
شما می توانید سبک های کلاسیک، اروپایی، مدرن، فانتزی و شیرآلات زیبا را پیدا کنید. مدل های زیادی در رنگ های مختلف سفید، کروم، مشکی، طلایی، طلایی مات موجود است تا کاملا با فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد. 
 
 
 
 

جنس شیرآلات

 
Top of Form
Bottom of Form
به طور کلی شیرآلات دارای دو قسمت اصلی هستند که عبارتند از پوسته داخلی و پوشش خارجی است. 
تولیدکنندگان جهت رعایت نکات بهداشتی در تولید از آلیاژ برنج استفاده می کنند. پوشش بیرونی کارخانه ها معمولا از فلزاتی مانند فلز، برنج، مس و استیل استفاده می کنند. از معمولی ترین نوع آبکاری استیل می باشد. بهترین نوع پوشش موجود در بازار روکش pvd می باشد.
 
 

خدمات پس از فروش شیر آلات درخشان

 
درخشان برای ایمنی و راحتی مصرف کننده 5 سال گارانتی شیرآلات ارائه می دهد. با این عملکردها، یک تکنسین متخصص در صورت خرابی مشکل را تشخیص می دهد. در صورت امکان، شیر تعمیر و در غیر این صورت با تجهیزات جدید جایگزین می شود.
این شرکت یک برند شناخته شده در بازار شیرآلات است. شرکت درخشان گواه ایرانیان با در نظر گرفتن نیازهای روزمره مردم کشور با پشتوانه دانش به دست آمده در طول سالیان متمادی اقدام به ارائه تجهیزات آشپزخانه ای و خدمات بهداشتی داخلی می نماید.
این شرکت بر اساس اصول استاندارد بکار رفته در تولید بهترین شیرآلات ایرانی خود توانسته است این برند را در بین برندهای معروف به کیفیت در تولید بهترین شیرآلات قرار دهد. شرکت درخشان موفق به دریافت لوح های سپاس گردیده و در بازار امروزی به عنوان یک برند مطرح در زمینه شیرآلات فعالیت دارد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *