مقالات

شیرآلات هانس گروهه توکار

این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو برای اولین بار در سال 1928 از دوش دستی رو نمایی نمود و مورد استقبال عموم قرار گرفت.
در حالی که این گروه در خط مقدم لوازم حمام قرار دارد، تمرکز این برند جهانی برای بیش از یک قرن بر روی شیرهای حمام بوده است و با گذشت زمان، آنها همچنین محصول خود را در سینک آشپزخانه توسعه دادند.

شیرآلات توکار سالهاست که در ساختمان ها استفاده می شود. کاربردی بودن، زیبایی خوبی به خانه می بخشد. گروه هانس علاوه بر زیبایی شیرآلات، سعی کرده اند کیفیت عالی را به مشتریان خود ارائه دهند. تولید شیرآلات توکار را می توان بزرگترین پیشرفت در صنعت شیرآلات به ویژه از نظر طراحی معماری و دکوراسیون ساختمان ها دانست.

شیرها لوله ها و اتصالات، کارتریج ها، روتاتورها و غیره را وارد دیوار می کنند. تمامی مکانیزم ها به گونه ای قرار گرفته اند که فقط قاب مغز و دسته دریچه ها در خارج از دیوار قابل مشاهده است. این نوع طراحی برای شیرآلات فضای بیشتری را در اختیار طراحان و معماران قرار داده و تغییری شگرف در طراحی داخلی ساختمان ایجاد کرده است.

نکاتی که در خرید شیرآلات هانس گروهه توکار باید دانست:

کیفیت کابل های تعبیه شده بسیار مهم است: هر چه کیفیت این نوع کابل کمتر باشد، خطر نشتی و هزینه تعمیر بیشتر می شود.


لوازم جانبی شیر: بازو، سقف، دیوار، پروژکتور، زانویی، سر و شلنگ نیز باید خریداری شود و نکته مهم این است که این تجهیزات باید هماهنگی کاملی با شیرها داشته باشد.


هنگام خرید مغز: از تنوع و داشتن کاور رویی آن مطمعن گردید. زیرا بعد از خرید می توانید از کاور همان برند استفاده کنید. بنابراین هنگام خرید شیرآلات و لوازم جانبی نصب شده، تمامی قطعات باید با یک برند ارائه شوند تا دچار مشکل نشوند.

مزایای استفاده از شیرآلات هانس گروهه توکار

1. شیرهای نصب شده به دلیل اینکه داخل دیوار قرار دارند دارای لایه محافظی هستند که از آسیب محافظت می کند و در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارد. این باعث افزایش طول عمر شیرهای نصب شده می شود.


2. این شیرآلات زیباتر از شیرآلات اهرمی قدیمی هستند و می توانند فضای سرویس بهداشتی را منحصر به فرد و مجلل کنند.


3. شیرهای توکار به دلیل نیاز داشتن به فضای کمتر مناسب محیط های کوچک می باشند.


4. تمیز کردن این شیرها بسیار راحت تر از شیرهای سطحی است.


5. یکی از مزایای مهم شیرآلات داخلی کاهش مصرف آب است.

معایب شیرآلات توکار

  • هزینه های بالای اجرا: در خانه های قدیمی نیاز به تخریب بخشی از دیوار و تعویض لوله و اتصالات است که همه این موارد باعث گرانی ساخت می شود.
  • نصب دشوار: نصب شیرهای توکار دشوارتر از شیرهای روکار است
  • تعمیر دشوار: اگر یک قطعه دیواری آسیب دیده باشد، برای تعمیر آن باید دیوار را خراب کنید. این می تواند زمان و هزینه زیادی را ببرد.
  • آسیب رساندن به دیوار: در صورت آسیب دیدن لوله ها و شیرها، احتمال نشت آب و نفوذ آن به دیوارها وجود دارد. این نشتی ها می تواند به دیوارها آسیب برساند.
  • نیاز به داشتن فضای کافی داخل دیوار
  • گرفتگی توسط رسوبات ایجاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *