مقالات

درباره سرامیک پالرمو پلاس بیشتر بدانیم

سرامیک پالرمو پلاس یک برند ایرانی کاشی و سرامیک است که کار خود را با داشتن متخصصان مجرب آغاز کرد. هدف این شرکت تولید و عرضه محصولات با کیفیت و درجه یک می باشد. این برند چند سالی است که فعالیت می کند، اما به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار سرامیک پیدا کند. برای دستیابی به هدف خود یعنی شهرت، این برند با شرکت های معروف در این صنعت از جمله Esmallglass در اسپانیا و Sicer در ایتالیا همکاری کرده است.

 

کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو پلاس


کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. در این کارخانه سرامیک های پرسلان با کیفیت بالا از نوع فول بادی، سرامیک مات، رستیک و سوپر پولیش تولید می نماید. نام این کارخانه از شهر ایتالیایی پالرمو گرفته شده است. یکی از مهمترین ماموریت ها و اهداف کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو استفاده از متخصصین مجرب در این زمینه برای تولیدات سرامیک سوپر پولیش که به عنوان نیازی اساسی در صنعت ساختمان سازی است.

سرامیک از پالرمو


پالرمو با ارائه سرامیک های پرسلان با طرح ها و رنگ های متنوع توانست به سرعت نام خود را به مشتریان و عموم مردم معرفی کند. انتخاب طرح های این برند به قدری گسترده است که می توان از آن در مکان ها و اتاق های مختلف استفاده کرد. سرامیک پالرمو به دو قسمت سرامیک پالرمو و سرامیک پالرموپلاس تقسیم می شود. سرامیک پالرمو کیفیت بسیار بالایی دارد اما سرامیک پالرموپلاس نسبت به مدل های دیگر بهتر است و کیفیت بالاتری دارد. محصولات سرامیکی پالرمو تنها به سرامیک محدود نمی شود، بلکه مجموعه ای از محصولات دیگر مانند بافت و غیره را نیز تولید می کند. از محبوب ترین طرح های سرامیکی می توان به کاپوچینو، فول بادی، سوپر پولیش، کانسپت و.. اشاره نمود.

بافت سرامیکی پالرمو( تکسچر)


بافت سرامیکی پالرمو در واقع همان طرح ها و نقش های سرامیکی است. این شرکت برخی از طرح های انحصاری و پرفروش خود مانند سرامیک های طرح چوب را به دسته تکسچر وب سایت خود اضافه کرده است.

 

کیفیت سرامیک پالرمو


با توجه به توضیحات، احتمالاً نیازی به مشخص کردن کیفیت محصولات پالرمو نیست. چند سالی از ورود محصولات این برند به بازار نمی گذرد. اما به دلیل کیفیت بالای سرامیک های خود، به سرعت به یکی از بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک تبدیل شد. شرکت پالرمو دارای تعدادی گواهینامه استاندارد از جمله گواهی استاندارد ملی ایران و CE اروپا می باشد. محصولات این کارخانه همگی زیر نظر شرکت های معتبر کاشی و سرامیک اسپانیایی و ایتالیایی ساخته می شوند و کیفیت آنها قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد.

نمایندگی سرامیک پالرمو


مزیت مهم پالرمو سرامیک روندهای متفاوت در برخی از محصولات ارائه شده آن است. در صورت تمایل می توانید با بارگذاری طرح سازه خود و نگاهی به آینده ساختمان با سرامیک مورد نظر خود انتخاب خود را انجام داده و سپس اقدام به سفارش محصول نمایید.

قیمت سرامیک پارلمو پلاس

قیمت سرامیک پالرمو از نظر کیفیتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است. هدف اصلی این کارخانه رقابت با محصولات جهانی می باشد. پالرمو با توجه به موقعیت جغرافیایی که کشور ایران از نظر تولیدات کاشی و سرامیک دارد محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به بازار جهانی تولید می کند تا مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *