مقالات

بررسی کیفیت شیر آلات سفید و استیل راسان

در امروزه همه ما حتی برای یک بار هم شده اسم این برند مرغوب راشنیده ایم . این شرکت از زمان تاسیس تا کنون با طرح های مدرن و خلاقانه محصولاتی را با کیفیت جهانی عرضه کرده و همچنین اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید شیرآلات را دارید در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا بیشتربا برند راسان اشنا شوید.

شیرآلات راسان

در امروزه همه ما حتی برای یک بار هم شده اسم این برند مرغوب راشنیده ایم . این شرکت از زمان تاسیس تا کنون با طرح های مدرن و خلاقانه محصولاتی را با کیفیت جهانی عرضه کرده و همچنین اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید شیرآلات را دارید در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا بیشتربا برند راسان اشنا شوید.

تاریخچه شرکت راسان

این شرکت در سال 1376 با خرید تجهیزات به روز و استخدام نیرو های مجرب کار خود را اغاز کرد تا اینکه امروزه با استفاده از تکنولوژی هوشمند و مواد اولیه با کیفیت در زمین های به مساحت 1600 متر مربع و همچنین با استخدام 200 نیرو جدید و متخصص با تجربه رشد بسیار هنگفتی را داشته است.این برند در حال حاضر یکی از معروف ترین شیرآلات ایرانی می باشد.

ضمانت نامه

برند راسان در راسای تولید محصولات باکیفیت از نیرو های ماهر بهره برداری می کنید همچنین نکات بهداشتی واستاندارد را در ساخت محصولات نیز رعایت می کند به همین دلیل از محصولات خود مطمئن می باشید وبه همین خاطر برای جلب رضایت مشتریان دو سال ضمانت قطعات مصرفی و پنچ سال بدنه را ضمانت می کند که خیال شما بابت نیاز های اضافی تعمییر شیرآلات راحت باشد البته نا گفته نماند که این برند 15 سال خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می دهید.

شیرآلات این شرکت به دلیل ویژگی های مانند جنس بدنه مقاوم که به ندرت زنگ می زند و عمر بلند مدتی نیز دارند و طراحی شیک و تنوع در مدل ها که متناسب به هر سلیقه های می باشد و همینطور به هر دکوراسیون به راحتی ست می شود فروش بسیاری زیادی دارد در اینجا دو مدل از شیرآلات را به شما معرفی می کنیم که جز پر فروش ترین محصولات این برند محسوب می شود.

در مابین تنوع شیرآلات مدل سفید و استیل جز پر طرفدارترین جنس ها در بازار می باشد.که هر کدوم از انها معایب و مزایا دارند که در ادامه مطالب هردو انها به طور جداگانه پرداخته ایم.

شیرآلات سفید

Picture13

شیرالات سفید در تنوع بسیار زیادی تولید می شود و به خاطر رنگ شان نقش بسیار مهمی در زیبای آشپزخانه ،دستشوی و حمام خانه ها دارد. شاید در اینجا برایتان سوال پیش اید، که آیا این مدل را انتخاب کنم یا خیر؟

جنس این نوع شیرآلات دارای انواع مختلف مانند شمش برنج و پلاستیک و چینی و سرب خشک می باشد که محبوب ترین آنها الیاژ استاندارد شمش برنج می باشید

این مدل در سه نوع چینی و پلاستیکی و سرب خشک در بازار عرضه می شود. اگر انتخاب شما پلاستیکی هست این را بدانید که دربرابر گرم و سرد شده و به مرور زمان شکسته و فرسوده می شود. و اگرهم چینی انتخاب شماست این را بدانید که دربرابر ضربه بسیار شکننده می باشند و همچنین از ما به شما نصیحت که هرگز سرب خشک را انتخاب نکنید زیرا به مرور زمان سرب خوره شده وارد جریان آب اشامیدنی می شود.

همان طور که در بالا گفته شده الیاژ شمش برنج بهترین جنس این نوع می باشد که 58 درصد مس و 38 درصد روی و 2.5 درصد سرب در ساخت ان استفاده شده . این شیرالات در برابر زمان و ضربه بسیار مقاوم هستند و برای سلامتی هیچگونه خطری ندارد.

این نوع شیرآلات به دلیل رنگ سفید شان ،لکه اثر انگشت و اب را کم نشان می دهند .همچنین برای مناطقی که آب شان املاح و رسوب دارد مناسب می باشد.

شیرآلات استیل

Picture14

این جنس از شیرالات به دلیل ابکاری و روکش که در ساخت آنها استفاده شده درخشندگی را به مرور زمان از دست نمی دهند و مقاومت شان در برابر جنس های دیگر بیشتر است اما به دلیل رنگ شان لکه های اب و اثر انگشت را نشان می دهید همچنین با هر سلیقه و دکوراسیون جور در نمی آید. این مدل برای مناطق رطوبتی و رسوب دار اصلا مناسب نیست زیرا به مرور زمان در کنار اهرم شیر و نقطه اتصال لوله ها به شیر الات به دلیل بستن رسوب سفید می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *