مقالات

بررسی جدیدترین اجاق گاز سیمر

امروزه با وجود قیمت بالای محصولات مورد نیاز در خانه‌ها تصمیم برای انتخاب برند و خرید این محصولات سخت شده است، زیرا مشتری همواره به دنبال خریدی با کیفیت و ضمانتی برای مادام العمر محصولات می گردد، در اینجا به شناخت یکی از این برندهای پیشرو در این عرصه پرداخته و درباره‌ی بررسی جدیدترین اجاق گاز سیمر خواهیم گفت.

امروزه با وجود قیمت بالای محصولات مورد نیاز در خانه‌ها تصمیم برای انتخاب برند و خرید این محصولات سخت شده است، زیرا مشتری همواره به دنبال خریدی با کیفیت و ضمانتی برای مادام العمر محصولات می گردد، در اینجا به شناخت یکی از این برندهای پیشرو در این عرصه پرداخته و درباره‌ی بررسی جدیدترین اجاق گاز سیمر خواهیم گفت.

در ابتدا در باره ی سیمر باید گفت: گروه صنعتی تولیدی سیمر با حدودا 24 سال سابقه به طور حرفه ای در حوزه تولید محصولات خانگی فعالیت می‌کند.

یکی از مهم ترین ویژگی محصولات سیمر، استفاده از قطعات و متریال‌هایی با کیفیت خوب داخلی و خارجی مطابق با استاندارد های جهانی است. محصولات این برند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مصرف کننده‌های ایرانی قرار گرفته است.

محصولات تولید شده برند سیمر شامل انواع قطعات مورد نیاز در هر آشپزخانه‌ای از جمله; سینک، اجاق گاز های توکار، فِر و هود موجود در انواع مدل‌ها و طرح های متفاوت است.

کلیه محصولات تولیدی توسط این شرکت، همواره در بسته‌بندی منظم و دقیق به صورت شیرینک ( یا همان پلاستیک فشرده) بسته‌بندی می‌گردد تا محصول در شکلی مناسب، آماده صادر به تمام نقاط کشور و جهان باشد.

گروه تولیدی سیمر در راستای تکریم و احترام به حقوق مشتری، با استفاده از قطعات با کیفیتی عالی، این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که با نگهداری و مراقبت مناسب، به اندازه یک عمر می‌توان از محصولات این برند ایرانی استفاده کرد. سیمر همواره تلاش می‌کند تا در نوآوری پیشرو باشد و در حوزه ارائه دادن محصولات جدید و متنوع در صدر قرار بگیرد.

در همین راستا، این برند خدمات گسترده‌ای از جمله; در حیطه نصب و ضمانت پس از فروش برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نصب و راه اندازی محصولات توسط نصابان حرفه‌ای و مجاز این شرکت انجام می‌شود. مدت زمان گارانتی برای محصولات سیمر برای هر نوع محصولی متفاوت است. این برند برای اجاق گازهای تولید شده ضمانت 24 ماهه در نظر گرفته است. به طور کلی مدت زمان پشتیبانی این شرکت از محصولت 10 ساله است و اعتبار گارانتی برای قطعات تعویضی از تاریخ تعویض 6 ماه است.

شرکت سیمر با سال‌ها تجربه در این حیطه توانسته به اخذ انواع استاندارد‌ها و گواهینامه‌های مختلف معتبر جهانی و داخلی دست یابد، از جمله:

  • اولین دارنده استاندارد خدمات پس از فروش صنف هود و گاز و سینک در ایران
  • مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا ISO 9001:2008
  • گواهینامه جداگانه استاندارد رضایتمندی مشتری ISO 10002:2006 از TUV ایتالیا جهت خدمات پس از فروش
  • گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا

این مقاله به بررسی جدیدترین مدل های اجاق گاز های سیمر پرداخته و آنهارا با جزییات خواهیم شناخت.

یکی از جدیدترین اجاق گاز سیمر تولید شده توسط این برند، با کد S 551 می‌باشد

2

این اجاق گاز دارای شبکه‌ای چدنی می‌باشد که موجب استحکام آن شده و جلوه زیبایی به آن می‌دهد.

جنس اصلی این اجاق گاز، استیل می باشد و ویژگی اصلی محصول، صفحه‌ای از جنس استیل ۳۰۴ به ضخامت ۰.۷ میلی متر می باشد.

ابعاد محصول در حدود​۵۱ * ۸۹سانتی متر می‌باشد و ابعاد برش آن​۴۹ * ۸۷سانتی متر است.

اقلامی که همراه محصول می‌باشد شامل; دفترچه راهنما و برگه گارانتی است.

بسته بندی به صورت کارتن شیرینگ شده است.

دوشاخه برق دارد و بست کابینت چهار عدد است.

فوم نواری و فوم بسته بندی ندارد.

سایر مشخصات محصول: تعداد شعله 5 می باشد و محل قرارگیری پلوپز وسط است.

این محصول مجهز به شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) است.

از لحاظ توان شعله‌ها: توان شعله پلوپز ۳.۸۹وات و توان شعله بزرگ ۲.۹۲وات،

توان شعله متوسط ۱.۹۱وات و در آخر توان شعله کوچک ۱.۱۲وات است.

سرشعله ساباف ایتالیا دارد

و سایر مشخصات این اجاق شامل; گریل 5 تکه با لعابی قابل شستشو، همچنین دارای سرشعله های قارچی ولوم باکالیت و آهن آبکاری شده است. پنل گالوانیزه با ضخامت 0.7 میلی متر و گرید مصرف انرژی A و دارای شیرهای مجهز به بوبین Orkli ساخت اسپانیا می‌باشد. این جاق گاز مجهز به ترموکوپل های تاپ تایم و مبدل صلیبی از جنس چدن لعاب کاری شده است.

محصول بعدی مورد بررسی، جدیدترین اجاق گاز سیمر با کد G-566 است

3

این اجاق گاز دارای گریل 5 تکه ستاره ای با لعابی مناسب شست و شو است که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.

متریال به کار رفته در این محصول شیشه ای است.

ویژگی اصلی این محصول گریل ۵ تکه ستاره ای با لعاب قابل شستشو است.

ابعاد محصول در​۵۲*۹۲سانتی متر و ابعاد برش ۴۷.۵*۸۳سانتی متر است.

در خصوص اقلام همراه محصول: دفترچه راهنما و برگه گارانتی دارد.

بسته بندی این محصول به صورت شیرینگ شده می باشد و دارای دوشاخه برق، فوم نواری و فوم بسته بندی است. بست کابینت آن 4 عدد می باشد.

تعداد شعله های این اجاق گاز به طور کلی 5 عدد و محل قرارگیری پلوپز در وسط است. همچنین مجهز به شیر ترموکوپل دار فوق سریع(Top Time) است.

توان شعله ها: پلوپز ۳.۸۹ ، شعله بزرگ ۲.۹۲ ، توان شعله متوسط ۱.۹۱ و توان شعله کوچک ۱.۱۲ است. سرشعله ساباف ایتالیا دارد و سایر مشخصات آن شامل:

ولوم کلاسیک باکالیت _ آهنی آبکاری شده، پلیت روغن گیر با پوشش لعابی، شیشه سکوریت ۸ میلیمتری (حاشیه طلایی ) مقاوم به حرارت، پنل گالوانیزه با ضخامت ۰.۷ میلی متر، گرید مصرف انرژی A، شیرهای مجهز به بوبین Orkli ساخت اسپانیا، مجهز به ترموکوپل های فوق سریع ( تاپ تایم )، دارای مبدل صلیبی چدنی لعاب شده است.

محصول بعدی جدیدترین اجاق گاز سیمر با کد G 576 است

4

در این اجاق گاز، چدن با طرح اختصاصی، ولوم زاماک، شیشه سکوریت 8 میلی متر، بوبین شیر اسپانیایی و پلیت روغن گیر لعابی به کار رفته است.

جنس اصلی به کار رفته در این اجاق گاز شیشه و ویژگی اصلی آن پلوپز دو مرحله ای است.

ابعاد اصلی این محصول ۹۲*۵۲ سانتی متر و ابعاد برش آن ۸۳×۴۷.۵ سانتی متر می‌باشد. دفترچه راهنما و برگه گارانتی دارد و بسته بندی آن به صورت کارتن شرینک شده است. دوشاخه برق و فوم نواری دارد. از ویژگی های اصلی این محصول می‌توان به پنج شعله آن و قرار گرفتن پلوپز در وسط این اجاق گاز اشاره کرد.

این مجهز به شیر ترموکوپل دار فوق سریع(Top Time) است.

توان شعله پلوپز۳.۸۹کیلو وات و توان شعله بزرگ ۲.۹۲ کیلو وات، توان شعله متوسط۱.۹۱کیلو وات و توان شعله کوچک ۱.۱۲کیلو وات می باشد. سرشعله ساباف ایتالیا دارد.

و آخرین محصول از جدیدترین اجاق گاز سیمر، اجاق گاز با کد G-598 است

5

از اصلی ترین ویژگی های این اجاق گاز می‌توان به شبکه چدنی انحصاری آن، وجود شیشه سکوریت 8 میلیمتری برای مقاومت در برابر حرارت و ضربه، رده مصرف انرژی A ، ترموکوپل تاپ تایم درجه یک است. جنس این محصول شیشه‌ای می‌باشد و پنج شعله بودن این محصول با قطعات اصلی ساخت ایتالیا، یکی از بهترین ویژگی های بارز این محصول است.

ابعاد اصلی این محصول، ۵۲*۹۲سانتی متر و ابعاد الگو برش آن ۸۳×۴۷.۵ است. دفترچه راهنما و برگه گارانتی دارد. بسته بندی آن شیرینگ شده است و دارای دوشاخه برق و فوم نواری دارد. بست کابینت 4 عدد است.

از سایر مشخصات این محصول می‌توان به مجهز بودن آن به شیر ترموکوپل دار فوق سریع (Top Time) اشاره کرد.

توان شعله پلوپز ۴.۳۴ و توان شعله بزرگ ۲.۸۴ ، توان شعله متوسط ۱.۸۳ توان شعله کوچک ۱.۰۸ است.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به: ولوم با بدنه زاماک و پایه های روی، بوبین شیر اورکیل ساخت کشور اسپانیا( تاپ تایم )، پلیت روغن گیر با پوشش لعابی، پنل گالوانیزه خودرویی ۰.۷ میلیمتری و مبدل صلیبی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *