مقالات

بهترین راه جهت نظافت شیرآلات

برای شستشو شیرآلات از چه راه حلی باید استفاده کرد؟

آب لوله کشی منازل به دلیل داشتن رسوبات و املاح بعد از مدتی باعث کدر شدن شیرآلات میشود.به طوری که بعد از مدتی مشاهده میشود شیرآلات دچار رسوب شده و از زیبایی اولیه می افتد. حتی در مواقعی کارکرد صحیح خود را نیز از دست می دهد و به خوبی آبفشانی نمیکند.

مهم ترین سوال در این مواقع این است که برای رفع این مشکل باید چه کرد؟

در این مواقع عموم افراد از موادی مثل وایتکس ، سیک ، رخشا و جوهر نمک استفاده می کنند که درست است که ظاهر شیر را مثل روز اول میکند ولی اینکار بزرگترین اشتباه درباره شیرآلات است.

پس باید از چه چیزی استفاده کرد؟

 6

کالاغدیر پاسخ میدهد.

1-سرکه

یکی از مواد اسیدی میباشد که معمولا بین 5 تا 20 درصد از حجمش شامل استیک اسید میباشد.این اسید با توجه به داشتن خاصیت خوراکی بودن می تواند گزینه خوبی باشد و از آنجایی که اسید است میتواند رسوبات و کثیفی شیر را به راحتی از بین ببرد و جلوه زیبایی را ایجاد نماید.یکی دیگر از مهم ترین خاصیت های سرکه نداشتن گاز سمی می باشد که باعث مشکلات ریوی برای فرد نظافت کننده هم نمی شود.

2-نوشابه مشکی

نوشابه مشکی که یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی های مرسوم در جهان است و سابقه دیرینه ای دارد نیز یکی از بهترین مواد جهت نظافت شیرآلات میباشد.این نوشیدنی پر طرفدار که قبلا خاصیت جادویی خودش را در نظافت لاستیک اتوموبیل ثابت کرده است ،گزینه خوبی جهت نظافت شیرآلات است.

برای این کار می توان از نوشابه های تاریخ انقضا گذشته استفاده کرد و محلول نوشابه را در اسپری افشان ریخت و بر روی شیرآلات افشانه کرد و بعد از گذشت دو الی سه ساعت معجزه جادویی آن را دید.این نوشیدنی معجزه آسا که قیمیت مناسب و ارزانی هم دارد می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

3- آب و صابون

ساده ترین و راحت ترین وسیله جهت نظافت و رسوب زدایی شیرآلات آب و صابون معمولی میباشد.این دو ماده که در هر خانه ای به راحتی یافت میشود و نیازی هم به وسیله خاصی ندارد.این ماده همانطور که برای پوست دست هم مشکلی ایجاد نمی کند ، برای شیرآلات هم مشکلی ایجاد نمی کند و میتواند گزینه خوبی باشد.

پس از شستن دست ها با آب و صابون شیرآلات را هم آب و صابونی کنید و سپس دستتان را آب بکشید.

به امید دیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *